Δεν ξέρω γιατί αλλά η συγκεκριμένη φωτογραφία προσφέρεται για πολλαπλές αναγνώσεις. Είναι από την βραδιά απονομής των κινηματογραφικών βραβείων BAFTA. Ένα ζευγάρι που έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε με παιδιά, χωρίς παιδιά, χεράκι-χεράκι, αγκαλιά, σε άσπρο μαύρο, μαύρο άσπρο, απόλυτη αρμονία, με βραδινά ρούχα, απόλυτη επισημότητα, συχνά σαν κέρινα ομοιώματα στο Μουσείο Μαντάμ Τισό, κάπως σαν το ντουέτο Βικτόρια και Ντέιβιντ Μπέκαμ, έκανε την ανατροπή.
Τους είδαμε στο κόκκινο χαλί, σαν κούκλες Μπάρμπι, τον Κεν με την αγαπημένη του, πάντα φωτογενείς, άνετους, τέλειους στον ρόλο τους, με tuxedos από τον οίκο Saint Laurent. Εκείνος και εκείνη... Ο άνδρας πιο τυπικός, κλασικός, χαμογελαστός και η σύντροφος του, με λυμένο παπιγιόν, πιο σέξι δεν γίνεται, χωρίς τίποτα να κραυγάζει ή να προκαλεί, βραδινά φορέματα που σκουπίζουν το πάτωμα, αποκαλυπτικά ντεκολτέ, σκισίματα στο πλάι...
Για κάποιο λόγο θυμήθηκα την Μπιάνκα Τζάγκερ στον γάμο της με το λευκό κοστούμι και πάλι του Yves Saint Laurent, σε μια εικόνα που στοιχειώνει τις εναλλακτικές νύφες -υπάρχει ακόμη αυτό το είδος ή τελεί υπό εξαφάνιση;- ανά τον πλανήτη.
Στη φωτογραφία, το μόνο που λείπει είναι ένας κουβάς ποπκόρν και μια κασμιρένια κουβερτούλα αφού οι ίδιοι μοιάζουν σα να είναι στον καναπέ του σπιτιού τους. Ποια Όσκαρ; Ποιο κόκκινο χαλί; Ποιά υψηλή ραπτική; Ξεκουμπωθείτε. Χαλαρώστε. Αλλάξτε ρόλους. Στην ανάγκη τολμήστε το κλισέ. Δοκιμάστε το λευκό πουκάμισο του αγαπημένου σας. Χωρίς γραβάτες και παπιγιόν. Με δύο κουμπιά ανοιχτά...